Monday, February 7, 2011

UPDATES

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Wonderful drawings! I especially love the top one. Great character.

February 7, 2011 at 2:23 PM  
Blogger Karl said...

great stuff here! Love those owl eyes on the mariachi player XD

February 7, 2011 at 4:54 PM  
Blogger Nate Villanueva said...

Sweet drawings especially that mariachi dude.

February 7, 2011 at 6:58 PM  
Blogger Janine Chang said...

Cool Blog!!!

February 10, 2011 at 4:32 AM  
Blogger Rony HOTIN said...

Salut Tokyo!
Putain c'est ouf, je connaissais même pas le Château de Hotin! Dans les premières secondes, je me suis dit:
Alors, j'ai un sang de noble!!
Après je me suis rappelé que j'étais noir, originaire des west indies donc descendant d'esclaves.. Ce qui veut dire, que ce fucking château à la con appartenait surement au dernier maitre de mes aïeux.
Merci quand même!
A bientôt

February 10, 2011 at 12:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home